راهنمایی خرید(شیر فلکه های سیم ایتالیا)

بسیار پیش آمده است که میخواهید محصولی را خریداری کنید که در رابطه با آن اطلاعاتی ندارید و شاید خرید موفقی انجام دهید! اما بسیار هم پیش آمده است که این خرید نگرانی هایی را برای شما به وجود آورده است.برای بهتر فهمیدن این مدعا داستان زیر را تا انتها بخوانید…

مهندس ابهری پیمانکارساخت پروژه ساختمانی است که دیروز بنا بر درخواست تاسیسات کاران تعدادی شیر فلکه برنجی سیم ایتالیا را خریداری کرده است.هنگام خرید قیمت بالای آن وی را شگفت زده کرد اما فروشنده تاکید کرد که این شیر فلکه اصل است و بدل آن هم با قیمتی پایین تر وجود دارد، و آقای ابهری که همیشه تاکید دارد ساختمان جای صرفه جویی و تنگ نظری نیست و تعهدی که به مالکان داده است او را موجاب به خرید برند هایی میکند که در قرار داد است(برند سیم ایتالیا)، به هر صورت شیر فلکه ها را خریداری می کند و سر پروژه می آورد و نصاب هم اقدام به نصب می کند .اگر چه به جهت چک کردن قیمت سری به گوشی همراه خود میزند و عبارت “قیمت شیر فلکه سیم ایتالیا” را سرچ میکند و قیمتهایی که در سایت نمایش داده می شود خیال او را راحت میکند که اجناس را از فروشنده منصفی خریداری کرده است.مدتی از این ماجرا نگذشته است که روزی یکی از دوستانش که مهندس تاسیسات است به پروژه او سر میزند و از قضا از موتور خانه این مجتمع بزرگ هم دیدن می کند.اولین چیزی که نظر او را جلب میکند فشار کاری شیر فلکه های سیم ایتالیا هستند که به جای PN 20 در رده کاربری ۱۶ PN تهیه شده اند!.وقتی ماجرا را با مهندس ابهری در میان می گذارد که این شیر فلکه ها اگر چه سیم ایتالیا اصلی هستند اما فشار کاربری آنها پایین است و در این مجتمع بزرگ کارایی ندارند و ممکن است مشکلاتی را به وجود بیاورند مهندس ابهری کلافه و سر در گم روی صندلی اتاق خود می نشنیند و از بابت خرید و هزینه هایی که دیگر قابل برگشت نیست ابراز تاسف میکند و ناله و نفرین های خود را حواله فروشنده ایی میکند که او را در این زمینه راهنمایی نکرده است. البته تاسیسات کارن دوستان عزیزی هستند که به وقت نیاز به کمک ما می آیند اما گاهی عدم اطلاع یا آشنا نبودن با ویژگی های برند ی خاص به عدم فهم مسئله کمک میکند.

چند نکته:

۱-بر حسب تجربه در خرید محصول بالاترین نقطه اتکا فروشنده دلسوزی است که سود خود را در سود شما جست و جو می کند.اگر چه وجود دوستان راهنما و مهندسین ناظر و تاسیسات کاران، در رسیدن به هدف مطلوب به کمک شما می آیند، اما این تنها فروشنده است که در ارتباط با محصول اطلاعات دقیقی دارد و گاهی حتی یک کد و یک برچسب روی محصول را به خوب بودن یا عدم کیفیت تعبیر می کند.

۲-هر کالا بر حسب خصوصیاتی از جمله وزن، متریال، نشانه های تجاری، علایم کاربری، و قیمت نشانه گذاری میشود و به دست آوردن کم و کیف یک محصول که تا به حال از نزدیک با آن روبرو نشده ایم بسیار سخت خواهد بود و به دست آوردن اطلاعات درست و دقیق بسیار زمان است. بنا بر این به جای سرچ کردن نوع کالا میتوانید برند کالا و نشانی نمایندگان آن محصول را جست و جو کنید البته به مدد دنیای اطلاعات سایت شرکت ها هم کمک های بسیار زیادی در این زمینه به شما خواهند کرد.

۳-نکته پایانی: جریان سیال اطلاعات امکانات بی نظیری را در حوزه های کسب و کار و برندینگ و فروشگاه های اینترنتی فراهم آورده است.اگر چه هر جایی و هر امکانی کژ کارکرد هایی را هم همراه خود دارد. از بازار مطالب دروغ گرفته تا تخریب بعضی محصولات و یا تبلیغ محصولات بی کیفیت همه در این دریای اطلاعات شناور هستند. فروشگاه اینترنتی بنکالا پس از گذشت ۲۰ سال سابقه درخشان در حوزه فروش محصولات ساختمانی اکنون با ایجاد سایت دسترسی مجازی به محصولات در نظر دارد تمام تجاربی را که در این سالها با هزاران سعی و تلاش و پرس و جو به دست آورده است، رایگان در اختیار دوستانی که همیشه دنبال کیفیت و آشنایی با محصولات خوب بوده اند قرار دهد. تمام تلاش خود را می کنیم آن چه از محتوا تولید میشود تعریف های تبلیغاتی و تمجید های سود آور نباشد بلکه حقایقی باشد که حتی در طی زمان ممکن است برای برنده های بزرگ بازار هم روی داده باشد اما قدرت پذیرش ضعف تنها از آن آنهایی هست که دیروز را چراغ راه آینده می پندارند.موفق و پیروز باشید.

فهرست مطلب

اشتراک گذاری مطلب

اشتراگ گذاری در telegram
تلگرام
اشتراگ گذاری در whatsapp
واتساپ
اشتراگ گذاری در email
ایمیل
اشتراگ گذاری در print
چاپ

مقالات مرتبط

انتخاب هود و اجاق گاز

انتخاب آگاهانه هود و اجاق گاز

یکی از مهمترین ابزار های یک طراح دکوراسیون مزل و مخصوصا آشپزخانه استفاده از به روز ترین طراحی های مربوط به هود و جدیدترین تکنولوژی های اجاق گاز موجود در بازار است. بی شک برای داشتن یک آشپزخانه بی نقص و شکیل عوامل مختلفی نقش بازی میکنند.

کفشور چیست؟ - انواع کفشور های حمام

با انواع کفشور آشنا شوید

در اصل کفشور ها دریچه هایی هستند که توسط آن ها آب جمع شده بر روی زمین به سمت لوله های خروجی فاضلاب هدایت و تخلیه می شوند. در زمان ساخت یک ساختمان سوراخ هایی بر کف بخش هایی از خانه، ساختمان، پارکینگ، بالکن، بام و … تعبیه می گردد که خروجی آبی باشد که حاصل از شستشو، استحمام، آب باران و… است و برای زیباتر شدن شکل ظاهری و تخلیه بهتر آب، کفشور ها را با قطر خروجی و ابعاد مختلف بر روی این خروجی های فاضلاب نصب می کنند.

راه های تمیز و براق کردن فر

چگونه فر را تمیز و براق کنیم؟

محیط داخلی فر در معرض مستقیم با مواد غذایی بوده و اگر از مواد شیمیایی برای تمیزکردن داخل فر استفاده شود، توسط ماده غذایی به بدن ما وارد می شود. به همین علت بنکالا در این مقاله کوتاه قصد دارد، روش های ساده و در دسترس و خانگی بی ضرر را برای تمیز کردن فر ارائه کند تا هم ماده غذایی که در فر طبخ می شود سالم بماند و هم به پوست و سیستم تنفسی فرد تمیز کننده آسیبی نرسد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید فروشگاه