کاربر گرامی خواهشمند است برای استفاده هر چه بهتر از سایت “بُنکالا” مطالب زیر را به دقت مطالعه بفرمایید:



ورود شما به وب ‏‌سایت بنکالا و استفاده از پروفایل شخصی، فیلم ها،عکسها و مطالب عنوان شده و خدمات عرضه شده توسط بن کالا به معنای آگاه بودن و پذیرفتن شرایط و قوانین و همچنین نحوه استفاده از سرویس‌‏ها و خدمات بنکالا است. در نظر داشته باشید که ثبت سفارش هم ،در هر زمان به معنای پذیرفتن کامل کلیه شرایط و قوانین بنکالا از سوی کاربر(در اینجا یعنی شما) می باشد.


قوانین عمومی

کلیه اصول بنکالا  منطبق با قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده است و همچنان کاربر نیز موظف به رعایت قوانین مرتبط با کاربر است. در صورتی هر گونه تغییر در قوانین و مقررات بنکالا ،موارد اصلاحی و یا اضافی در همین صفحه اطلاع رسانی  خواهد شد.


تعاریف

مشتری یا کاربر عبارت از شخصی است که با اطلاعات کاربری خود که در فرم ثبت‌نام درج کرده است، به ثبت سفارش یا استفاده از خدمات بنکالا اقدام می کند.
کلاهایی که در وب سایت بن کالا به فروش میرسد یا از تولید کنندگان و وارد کنندگان این محصولات جهت عرضه خریداری می شود .همچنین مسئولیت‌های مربوط به کیفیت، قیمت، و خدمات پس از فروش محصول بر عهده فروشندگان و شرکت های تولید کننده کالاها می باشد.


زمان بندی ارسال سفارشات

زمان ارسال سفارشات مشتریان بنا به حجم خرید آنها و محصولاتی که انتخاب میکنند از ۲ روز تا ۵ روز کاری میتواند متغییر باشد اما بنا بر تعهد بن کالا به رضایتمندی مشتریان این زمانبندی متعاقبا اعلام خواهد شد . در صورت بروز تاخیر یا عدم موجودی کالا در انبار و یا اشتباهات پیش آمده بن کالا متعهد است سریعا نسبت به اطلاع رسانی به خریداران محترم اقدام کند.

هزینه ارسال و کرایه

از آنجایی که سیاست فروشگاه اینترنتی بنکالا در جهت رعایت حال مشتریان گرامی و کاهش هزینه های تمام شده کالاهای فروشگاه است،قیمتهای تنظیم شده بر روی کالاها بدون در نظر گرفتن هزینه های ارسال و بسته بندی میباشد و هزینه ارسال از کمترین تا بیشترین خرید بر عهده خریداران محترم میباشد.به جهت نزدیکی مسافت در استانهای تهران و البرز هزینه ارسال در خریدهای بالای یک میلیون تومان رایگان محاسبه میشود. اگر چه خریداران عزیز میتوانند نحوه ارسال بار را به جهت کاهش هزینه ها خودشان انتخاب کنند. پر زحمت ترین شیوه ارسال به وسیله پست و بهترین شیوه ارسال از جهت سرعت و نحوه توزیع تا درب منازل در مکانهای شهری به وسیله تیپاکس و مناسب ترین شیوه ارسال از جهت قیمت خصوصا برای بارهای حجیم و در شهرستانها از طریق باربری ها است که کالای مورد نظر ارسالی را میتوان در باربری های هر شهر دریافت نمود.


برگشتی کالاها

نکته مهم

قبل از طرح موضوع خواهشمند است مشتریان عزیز کالاهای خود را با دقت و بررسی کامل خریداری کنند و زمان تحویل کالا محصول خود را به دقت بررسی کنند و در صورت وجود ایراد و یا مشکل بلافاصله مراتب را ثبت و گزارش دهند. کالاهای بسته بندی شده که هنگام خروج از انبار امکان باز شدنش فراهم نیست هنگام تحویل می توان بررسی و بازبینی کرد و همان زمان در صورت وجود ایراد مراتب را جهت مرجوعی گزارش نمود.

اشتباه در ارسال کالا

ارسال اشتباه از جانب بنکالا به آسانی قابل عودت می باشد اما اجناسی که سفارش آنها دقیق و کامل بر اساس درخواست مشتری بوده است و بنا بر صورت درخواستی شما فاکتور شده و از انبار خارج شده است تنها در صورت وجود مشکل در کالا (ایراد و یا نواقص) توسط مشتری قابل عودت می باشد و در غیر این صورت امکان مرجوعی بی دلیل آن وجود ندارد. و خریداران در صورت خرید محصولات هر گونه اعتراض نسبت به شرایط مرجوعی را از خود سلب میکنند. کالاهایی که هنگام خرید از بن کالا با اطلاعیه ی عدم برگشتی آن کالا مواجه می شوید تنها در صورت عدم تطبیق و معیوب بود قابل انصراف از تحویل هستند و در غیر این صورت تحت هیچ شرایطی نمی توان آنها را مرجوع نمود.

شیرآلات و آینه و باکس

شیرالات وآینه و باکس و روشویی های کابینتی و یونیورسهای دوش و چینی های بهداشتی به دلیل ظاهر بسیار حساس و درخشندگی کالای مورد نظر که امکان ایجاد خط و خش و یا شکستگی و یا آسیب دیدگی هایی از این دست را دارند هنگام تحویل با دقت آن را بازبینی کنید و در صورت وجود مشکل مراتب را سریعا گزارش دهید. اثبات وجود مشکلات و تایید کردن آن از هر دو طرف بعد از گذشت زمان قطعا همراه با مشکل خواهد بود.


نشانی ها و تحویل گیرند ها

اجناس ارسالی تمام و کمال بر اساس سفارش شما ثبت، و تنها بر طبق نشانی و تلفن اعلامی در پروفایل شما و یا معرفی شخصی گیرنده توسط شما (در پروفایلتان) تحویل داده خواهد شد و بعد از تحویل مامور ارسال و دریافت رسید تحویل، مشتری هر گونه اعتراض نسبت به کالا  و کیفیت و نواقص کمی و یا کیفی آن را از خود سلب میکند. بدیهی است هنگام تحویل کالا میتوانید از مامور تحویل بخواهید کالا را به شما تحویل دهد و کالا به رویت شما برسد و چنانچه اقدام به امضا رسید تحویل کالا بکنید هر گونه حق اعتراض را از خود سلب خواهید کرد.


اصول حریم شخصی

بن کالا در جهت رضایت مشتریان گرامی اطلاعات پروفایل شما را در نزد خود محفوظ نگاه می دارد تا مشتریان گرامی با خاطری آسوده اقدام به ثبت اطلاعات پروفایل شخصی خود داشته باشند.همچنین کاربران گرامی در نظر داشته باشند از آنجایی که پروفایل شخصی شما در ساحت مشتری قلمداد میگردد و کالا بر اساس اطلاعات پروفایل شما ارسال میگردد.

بن کالا با سلب هر گونه مسئولیت ،پیامد های به وجود آمده از گم شدن رمز کاربری و در اختیار قرار دادن آن به دیگران را از خود سلب میکند و بدیهی است تمام عواقب به وجود آمدن مشکلاتی از این دست بر عهده مشتریان و کاربران گرامی می باشد.


ارتباط با ما

لازم به تذکر است تنها راه ارتباطی ما با مشتریان گرامی نشانی اینترنتی ما www.BonKala.com  است و تمام نشانی هایی که با ما مشابهت دارند هیچ ارتباطی با مجموعه بنکالا نخواهند داشت  و همچنین تمام تماسها و راههای ارتباطی ما از جمله شماره دفتر شرکت ۰۲۶۳۴۲۴۶۸۹۱ _ ۰۲۶۳۴۲۴۶۸۸۹ هم در سایت قید شده است. و نشانی پست الکترونیکی ما info@bonkala.com  هم پذیرای تمام نظرات ،انتقادات و پیشنهادات دوستان و کاربران گرامی می باشد.

قوه قهریه

تمامی موارد ذکر شده تنها در شرایط عادی تعهد آور هستند و در شرایط غیر عادی از جمله شرایط و بلایای طبیعی و ناآرامی های اجتماعی و مشکلاتی از این دست بنکالا درعین توجه به رضایت مشتری هر گونه مسولیت را از خود سلب میکند.