شیرآلات باکیفیت و قیمت مناسب

نشانه های شیرالات مرغوب

پیدا کردن و شناسایی شیرآلات مرغوب واقعا کار سخت و مهمی است. شاید برای بسیاری از ما این پرسش باشد که از کجا بفهمیم شیرالات مد نظر ما با کیفیت است و ما را با مشکل مواجه نخواهند کرد؟ در ادامه بسیاری از این پرسشها را پاسخ خواهیم داد…

 

شیری خوب است که سنگین باشد؛

وزن شیرالات بهداشتی هم از کلیشه های همیشگی در بازشناسی کیفیت است.معمولا شیرهای ترکیبی از برنج و دیگر آلیاژها هستند اما تعیین نسبت بکار رفتن این آلیاژها در ساختار یک شیر بسیار مهم است.به جز تولید کننده محصول هیچ کس دیگری نمیداند در آلیاژ یک شیر چه میزان از برنج به کار رفته است و به واقع این شیر دارای خلوص برنجی بیشتری هست یا نه؟. به دفعات پیش آمده است که بعضی فروشندگان در برخورد با مشتری میگویند شیر را دستت بگیر و ببین چه وزنی دارد! چه بسا ممکن است بیشتر وزن شیر را آلیاژهایی غیر از برنج خصوصا سرب تشکیل داده باشند که زیر پوشش آبکاری خود را پنهان کرده اند. بنا بر این معیار وزن جهت شناختن کیفیت یک کالا همیشه ملاکی خوبی نخواهد بود. اما سوال اینجاست باید چه کرد؟

برندینگ و استاندارد

تبلیغات وسیع شیرالات شما را اغوا نکند ما اینجا قصد نداریم تنها به عامل برند بودن یک محصول اشاره بکنیم اما لازم است به آن توجه بکنیم. هزاران مدل شیر و هزاران برند در سرتاسر کشور وجود دارد که اقدام به تولید شیرالات بهداشتی میکند. در نظر داشته باشیم وقتی میگوییم بهداشتی یعنی شیرالات ما باید دارای شاخصه هایی باشد که هنگام عبور آب در ترکیب با متریال شیرها ما را دچار مشکل نکند.اگر شیری را که انتخاب کرده اید از برندهای شناخته شده ی بازار است که استاندارد ملی ایران را کسب کرده است باید گفت دیگر از بابت بهداشت یک شیر خیالمان راحت است چرا که استاندارد ملی ایران معیارهای مناسبی برای تعیین یک شیر بهداشتی دارد اما اینکه چرا به برند بودن شیر توجه کردیم از این بابت است که در بعضی موارد افراد سود جو با یک برند ناشناخته یا بعضا شبیه به برندهای مطرح بازار با زدن برچسب استاندارد اقدام به فروش شیرالات بهداشتی میکنند. از فروشندگانی که شیرالات خود را تهیه میکنید بخواهید که شیرالات را که به شما معرفی میکنند دارای استاندارد ملی واقعی باشند. چرا که ممکن است برندی هم شناخته شده نباشد اما دارای استاندارد ملی باشد. به هر صورت برندهای شناخته شده ی بازار که هزینه های بسیاری را صرف تبلیغات خود و برندینگ خود می کنند به آگاهی شما در انتخاب این کالاها به جای دیگر محصولات خواهند افزود و دور از انتظار نیست که شما این شیرالات برند را به دیگر شیرها ترجیح دهید.

قطعات و کاهش هزینه

اگر از نگرانی خودمان پیرامون جنس تنه ی شیرالات بگذریم بد نیست سری هم به قطعات شیرالات برای تعیین شیرآلات مرغوب بزنیم.کارتریج یا محرک قطع و وصل کردن آب در شیرالات اهرمی از دیگر مواردی است که در کیفیت و قیمت شیر تاثیر به سزایی دارد. کارتریج های شیرالات با کیفیت بازار که قیمتشان از قیمت یک کارتریج معمولی چینی در بازار ۱۰ برابر بیشتر است قطعا عاملی مهمی در آسایش شما خواهند داشت.اینکه شیری بدون مشکل سالها کار کند و شما را به دردسر تعمیر و هزینه های دیگر گرفتار نکند همه به انتخاب شما بستگی دارد. البته کارتریج ها بر اساس مکانیزمی که دارند که دو قطعه ی بسیار سیقلی سرامیکی هستند که بر روی هم حرکت میکنند و مانع رفت و آمد آب میشوند بسیار تحت تاثیر املاح و اجسام بسیار ریز آب هستند که اگر وارد محور حتی کارتریج مرغوب شما بشوند آن را دچار مشکل خواهند کرد اما رفع این مسئله کار سختی نیست و این از کارکرد بالا و طول عمر شیر شما در باز و بسته کردنهای بسیار کم نخواهد کرد.پرلاتور ها یا آبفشانهای سر شلنگهای توالت یا و یا علم های شیر هم از عوامل تاثیر گذار بر قیمت یک شیر و کارایی آن هستند . بعضی پرلاتورهای که در شیرالات سینک مرغوب استفاده میشود نسبت به پرلاتورهای موجود در بازار تفاوت قیمتی ۱۷ برابری دارند(در بازار پرلاتورهایی وجود دارد که قیمت آن در حدود هزار تومان است حال آنکه یک پرلاتور با کیفیت در حدود ۱۷ هزار تومان قیمت دارد جالب است بدانید ما پرلاتورهای ارزان تری هم در بازار داریم!). اما پرلاتور با کیفیت علاوه بر دیرتر جرم گرفتن با توجه به خاصیت Auto Clean (مخصوص شیرالات سینک) که دارند در کاهش مصرف آب هم تاثیر دارند. این پرلاتورهای در ترکیب آب و هوا علاوه بر بیشتر کردن سرعت آب، آن را به خوبی پودر میکنند. حال آنکه که شما آب کمتری مصرف می کنید اما آب با جریان پر قدرت تری را استفاده میکنید.البته این پرلاتورها علاوه بر این خصوصیات طول عمر بالایی دارند اما اگر به جهت تفاوت کیفیت آب منطقه مسکونی شما دچار گرفتگی شدند به راحتی قابل شست و شو هستند. اگر علاقه دارید میتوانید آموزش ویدویی نحوه شست و شو پرلاتور و کاتریج را در بنکالا دنبال کنید. 

خدمات

آخرین قسمتی که برای پیدا کردن شیرآلات مرغوب به آن می پردازیم خدمات است. بزرگترین و بهترین شرکت های دنیا هم اگر خدمات خوبی را عرضه نکنند مشتریان خود را به زودی از دست خواهند داد. در زمان خرید شیرالات منزلتان از فروشنده بپرسید آیا با توجه به گارانتی که این برند ارایه میدهد خدمات خوبی را هم عرضه میدارد. بسیاری از موارد کوچک در شیرالات تحت تاثیر یک پاسخ کوتاه تلفنی و یا همراهی با مشتریان مرتفع خواهد شد. البته ممکن است شیری از همان ابتدا دچار مشکل شود اما به خاطر داشته باشید خدمات خوب شرکت تولید کننده خیال شما را از این خرید راحت خواهد کرد.این نکته را هم فراموش نکنید سعی کنید شیرالات داخلی بخرید.ما در صنعت تولید شیرالات بهداشتی سابقه ایی بسیار طولانی داریم و امروز به مدد وجود کانیهای مرغوب برنج در سرزمینمان آلیاژهای بسیار با خلوص این عنصر را صادر میکنیم. و بسیار از شرکت های مطرح بازار از همین برنج ها در تولید شیرالات خودشان استفاده میکنند و گذشته از این شیر الات خارجی در ایران بعضا دارای مراکز خدمات هم نیستند و اگر شیرالت خارجی بسیار گران قیمت مطرح بازار را هم خریداری کنید و با مشکل روبرو شوید شاید مصرف کننده ی نهایی آن خود شما باشد چرا که دیگر کسی آن را از شما قبول نخواهد کرد. اتفاقی که اگر در شیرالات بهداشتی داخلی روی دهد بسیاری از شرکت ها یک شیر آکبند و کار نکرده را به شما تحویل خواهند داد اما مهم آن است که از کجا بخریم!

فروشگاه اینترنتی بنکالا ضمن تلاش جهت فروش کالاهای با کیفیت و مرغوب مصمم است علاوه بر شرکتهای تولید کننده ی محصولات جهت رضایت متشتریان خود تا آنجا که توان است حتی بعد از خرید هم در کنار مشتریان خود باقی بماند.

فهرست مطلب

اشتراک گذاری مطلب

اشتراگ گذاری در telegram
تلگرام
اشتراگ گذاری در whatsapp
واتساپ
اشتراگ گذاری در email
ایمیل
اشتراگ گذاری در print
چاپ

مقالات مرتبط

انتخاب هود و اجاق گاز

انتخاب آگاهانه هود و اجاق گاز

یکی از مهمترین ابزار های یک طراح دکوراسیون مزل و مخصوصا آشپزخانه استفاده از به روز ترین طراحی های مربوط به هود و جدیدترین تکنولوژی های اجاق گاز موجود در بازار است. بی شک برای داشتن یک آشپزخانه بی نقص و شکیل عوامل مختلفی نقش بازی میکنند.

کفشور چیست؟ - انواع کفشور های حمام

با انواع کفشور آشنا شوید

در اصل کفشور ها دریچه هایی هستند که توسط آن ها آب جمع شده بر روی زمین به سمت لوله های خروجی فاضلاب هدایت و تخلیه می شوند. در زمان ساخت یک ساختمان سوراخ هایی بر کف بخش هایی از خانه، ساختمان، پارکینگ، بالکن، بام و … تعبیه می گردد که خروجی آبی باشد که حاصل از شستشو، استحمام، آب باران و… است و برای زیباتر شدن شکل ظاهری و تخلیه بهتر آب، کفشور ها را با قطر خروجی و ابعاد مختلف بر روی این خروجی های فاضلاب نصب می کنند.

راه های تمیز و براق کردن فر

چگونه فر را تمیز و براق کنیم؟

محیط داخلی فر در معرض مستقیم با مواد غذایی بوده و اگر از مواد شیمیایی برای تمیزکردن داخل فر استفاده شود، توسط ماده غذایی به بدن ما وارد می شود. به همین علت بنکالا در این مقاله کوتاه قصد دارد، روش های ساده و در دسترس و خانگی بی ضرر را برای تمیز کردن فر ارائه کند تا هم ماده غذایی که در فر طبخ می شود سالم بماند و هم به پوست و سیستم تنفسی فرد تمیز کننده آسیبی نرسد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید فروشگاه

ورود به سایت

هنوز حساب کاربری ندارید ؟