ضمانت و گارانتی شیرآلات کلار

شرایط ضمانت شیرآلات کلار

شرکت کلار پویا مفتخر است با ضمانت ۶۰ ماهه ی شیرآلات خود گامی مهم در تضمین آسایش مصرف کنندگان خود بر دارد.اما سوال اینجاست که این ضمانت دارای چه شرایطی می باشد؟

باید قبل از آنکه به شرایط ضمانت شیرآلات کلار پرداخت، تاکید کرد که نحوه ی استفاده ی ما از هر وسیله ایی در طول عمر و کارایی آن اهمیت بسزایی دارد و چه بسا شرکتهایی که کالاهایشان برندهای مهم و شناخته شده ی بازار است اما به جهت کارکرد خارج از عرف توسط مصرف کنندگان محترم این وسایل به زودی مستهلک میشود و کارایی خود را از دست خواهد داد.

ضمانت عمومی

ابتدا باید گفت در هر صورتی که شیر شما مثال قبل کار نکرد ابتدا با تماس با شرکت مورد نظر و یا فروشگاهی که آن را خریداری کرده اید نسبت به مطرح کردن مشکل و گرفتن راهنمایی اقدام بفرمایید. بسیار اتفاق می افتد که نگرانی های شما با یافتن پاسخ پرسشی برطرف می گردد. در مورد شیرآلات کلار باید گفت در صورتی که پس از نصب شاهد مشکلی در جریان آب و یا عملکرد اهرم شیر شدید بلافاصله مشکل را با شرکت و یا نمایندگی هایی که شیرالات را خریداری کرده اید مطرح بفرمایید مهندسی های اشتباه و آسیب زدن به ادوات شیری که شاید امکان مرجوعی آن وجود داشته باشد شما را متحمل هزینه خواهد کرد.

تذکر مهم : شرکت کلار پویا پیرامون ضمانت محصولات خود، آن دسته از سایت های مجازی که اقدام به فروش شیرالات کلار بدون رعایت قیمتهای مصوب کارخانه را میکنند فاقد رسمیت شناخته و ضمانت محصولاتی را که از این سایت ها خریداری شده باشد را نمیکند. بنکالا ضمن رعایت حقوق مصرف کننده و پایبندی به مقررات، تمام محصولات شرکت کلار را با ضمانت این شرکت تقدیم مشتریان عزیز میکند.

ضمانت آبکاری

شیرآلات کلار دارای آبکاری با کیفیتی می باشد اما ممکن است در میان هزاران، یک مورد هم عملیات آبکاری را به خوبی پشت سر نگذاشته باشد.ریزش خود بخودی آبکاری تنه و یا علم و یا دسته از این دست می باشد.لازم به تذکر است شیرهای بهداشتی بسیار در برابر مواد شوینده قوی و اسیدی آسیب پذیر می باشد و در صورتی که شما با بی احتیاطی تنه ی شیر خود را دچار آسیب کرده اید باید پذیرای هزینه های بعدی آن باشید.اما اگر قسمتی از تنه شیر خود به خود دچار از بین رفتن رنگ و یا ریزش و پودر شدن آن شد بلافاصله با فروشگاه مورد نظر تماس بگیرد و جهت مرجوع کردن شیر اقدام بفرمایید.به خاطر داشته باشید اگر شیر نصب شده باشد می توانید با تماس با شرکت و ارسال کارشناس تنها نسبت به تعویض قسمت معیوب اقدام بفرمایید.لازم به توضیح است آبکاری کروم بهترین آبکاری قطعات برنجی هستند که رابطه ی بهتری با متریال برنج برقرار می کنند. اگرچه آبکاری های رنگی هم با کیفیت هستند در استفاده مراقبت بیشتری را طلب می کنند و دارای شرایط ضمانت مشابه هستند.دقت بفرمایید به جهت متفاوت بودن کیفیت آب در نقاط مختلف شهری و استانی ترتیب نظافت و دفعات آن به طول عمر آبکاری شیرآلات شما کمک خواهد کرد. همچنین آبکاری در اثر ضربه های شدید ظروف فلزی و یا اجسام تیز هم آسب پذیر هستند و در صورت برخورد شدید یک قابلمه با علم شیر و تبله کردن رنگ علم شرایط ضمانت رایگان برقرار نیست اما شرکت با دریافت هزینه، آبکاری مجدد را برای شما انجام خواهد داد.

مژده به پروژه های ناتمام

مشتریانی که به تازگی می خواهند واحد نیمه کاره ای را تکمیل کنند بهتر است از شیرآلات توکار کلار استفاده کنند. شیرالات توکارکلار با کیفیت بالا پس از نصب قطعات داخلی و تکمیل شدن بنای ساختمان دارای قطعات بیرونی قابل تعویض هستند که شما بدون نگرانی میتوانید نمای بیرونی جرم و یا چربی گرفته را پس از سالها تنها با پرداخت هزینه اندکی تعویض کنید البته تاکید بیشتر بر قالپاق ها و دسته های این شیرالات است و شیرهای توکار در مدلهای کلاسیک و لاکچری تنها در کاربری سرویس حمام و دستشویی تولید شده است.

تکریم مشتری

لازم است خریداران محترم شیرآلات کلار بدانند که در صورتی که حتی این شیرآلات به جهت بی دقتی و یا بعد از چندین سال کارکرد دچار جرم گرفتگی و یا ریزش رنگ شده باشند میتوانید آنها را از طریق نمایندگان این شرکت مرجوع کرده و با پرداخت هزینه آبکاری و یا تعویض قطعات مجدد نو کنید. به خاطر بسپارید بنکالا مفتخر است در کنار فروش محصولات کلار این خدمات را هم به مشتریان خود عرضه کند و تنها هزینه های جاری و هزینه رفت و آمد را دریافت کند.

ضمانت قطعات

در تمام شیرها کلار کارتریج بکار رفته از کارتریج های گران قیمت کِروکس می باشد، که عملکرد بی نظیر و طول عمر باور نکردنی را خواهند داشت. اما کارتریج ها به راحتی در برابر الیاف نازک یا املاح های ریز آب آسیب پذیر هستند و با استفاده از شیرهای پیسوالو فیلتر دار میتوان به عملکرد بهتر این قطعات کمک کرد اما در صورتی که شیر مثال قبل آب را با جریان متداولش خارج نکند، میتوان با بازبینی این قطعات به رفع مشکل اقدام کرد. و شرایط ضمانت تنها در صورت از کار افتادن خود به خودی، نگه نداشتن آب و عدم عبور آب برقرار است. بسیار پیش می آید بعد از قطع و وصل شدن آب منزل و یا تعمیر پکیج و آبگرم کن و یا گرم و سرد شدن این قطعات ،املاح چسبیده شده در دیوارهای پکیج و یا آبگرمکن کنده شده و در جریان آب قرار گرفته و در نهایت وارد کارتریج شود که با باز کردن کارتریج و بازدید قطعه و یک شست وشوی ساده میتوان ان را برطرف کرد. قطعات مصرفی مثال پرلاتور شیرها و شلنگ های توالت و دوش و سردوش حمام و که مصرفی هستند و بر اثر املاح آب میگیرند و مسیر خروجی آن مسدود می شود شامل ضمانت نیستند. اما قطعات یدکی آنها موجود است وباز هم رعایت نکات هنگام نگهداری در طول عمر آنها تاثیر بسزایی خواهد داشت.سوپاپ های شیرهای دوش بسیار با کیفیت هستند اما اگر آنها هم در روزهای ابتدایی دچار مشکل شدند توسط شرکت قابلیت تعمیر و تعویض را دارند.

فهرست مطلب

اشتراک گذاری مطلب

اشتراگ گذاری در telegram
تلگرام
اشتراگ گذاری در whatsapp
واتساپ
اشتراگ گذاری در email
ایمیل
اشتراگ گذاری در print
چاپ

مقالات مرتبط

انتخاب هود و اجاق گاز

انتخاب آگاهانه هود و اجاق گاز

یکی از مهمترین ابزار های یک طراح دکوراسیون مزل و مخصوصا آشپزخانه استفاده از به روز ترین طراحی های مربوط به هود و جدیدترین تکنولوژی های اجاق گاز موجود در بازار است. بی شک برای داشتن یک آشپزخانه بی نقص و شکیل عوامل مختلفی نقش بازی میکنند.

کفشور چیست؟ - انواع کفشور های حمام

با انواع کفشور آشنا شوید

در اصل کفشور ها دریچه هایی هستند که توسط آن ها آب جمع شده بر روی زمین به سمت لوله های خروجی فاضلاب هدایت و تخلیه می شوند. در زمان ساخت یک ساختمان سوراخ هایی بر کف بخش هایی از خانه، ساختمان، پارکینگ، بالکن، بام و … تعبیه می گردد که خروجی آبی باشد که حاصل از شستشو، استحمام، آب باران و… است و برای زیباتر شدن شکل ظاهری و تخلیه بهتر آب، کفشور ها را با قطر خروجی و ابعاد مختلف بر روی این خروجی های فاضلاب نصب می کنند.

راه های تمیز و براق کردن فر

چگونه فر را تمیز و براق کنیم؟

محیط داخلی فر در معرض مستقیم با مواد غذایی بوده و اگر از مواد شیمیایی برای تمیزکردن داخل فر استفاده شود، توسط ماده غذایی به بدن ما وارد می شود. به همین علت بنکالا در این مقاله کوتاه قصد دارد، روش های ساده و در دسترس و خانگی بی ضرر را برای تمیز کردن فر ارائه کند تا هم ماده غذایی که در فر طبخ می شود سالم بماند و هم به پوست و سیستم تنفسی فرد تمیز کننده آسیبی نرسد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید فروشگاه

ورود به سایت

هنوز حساب کاربری ندارید ؟