گاز رومیزی یانان

گاز های رومیزی یانان

امروزه به خاطر کوچک شدن فضای آشپزخانه ها استفاده از گاز های فر دار که فضای زیادی را اشغال میکند جلوه زیبایی به آشپزخانه نمی دهد.گازهای رومیزی یانان به خاطر اینکه تنها یک سطح کوچکی در آشپزخانه های کوچک امروزی را اشغال می کند مورد پسند بسیاری واقع میشود.

گاز های رومیزی استیل یانان

اولین چیزی که در اجاق گاز های استیل باید توجه کرد جنس استیل به کار رفته در آن می باشد اجاق گاز های استیل باید از جنس استنلس استیل باشند. و مبادا ترکیب آلیاژهای دیگر باعث زنگ زدگی آنها شود.

گاز های رومیزی شیشه ای یانان

اجاق گازهای شیشه‌ ای بسیار زیبا و لوکس هستند و می‌توانند ظاهری زیبا و مدرن به آشپزخانه شما بدهند. بسیار انگشت شمار و معدود بوده است اجاق گازهای برندی که شیشه های آن زمان پخت و پز بشکند اما این اتفاق رخداده است.شرکت یانان با ۵ سال ضمانت بی قید و شرط این امکان را برای مشتریان خود قرار داده است که در هر صورتی اگر در این مدت بر اثر حرارت شیشه اجاق گازهای رومیزی شما بشکند به رایگان آن را تعویض خواهد کرد.

شیشه یا فلز؟

در اینکه میان اجاق گازهای شیشه ای با اجاق گازهای استیل کدام انتخاب بهتر است باید گفت این تنها به سلیقه شما باز می گردد و اگر چه شیشه خصوصا شیشه های مشکی روغن و مواد غذایی را زیاد به چشم نمی آورند و از این بابت در انتخاب می توانند موثر باشند اما از طرفی عده ای هم معتقد هستند تمیز کردن اجاق گازهای استیل راحت تر از اجاق گاز های شیشه ای است. از آنجایی که هر دو اجاق گاز در برندهای خود دارای قطعات گازی یکسانی هستند این فقط انتخاب میان شیشه و فلز خواهد بود و سلیقه شما چرا که زمان نظافت هر گازی و از هر جنسی را باید از آلودگی ها زدود.

فهرست مطلب

اشتراک گذاری مطلب

اشتراگ گذاری در telegram
تلگرام
اشتراگ گذاری در whatsapp
واتساپ
اشتراگ گذاری در email
ایمیل
اشتراگ گذاری در print
چاپ

مقالات مرتبط

انتخاب هود و اجاق گاز

انتخاب آگاهانه هود و اجاق گاز

یکی از مهمترین ابزار های یک طراح دکوراسیون مزل و مخصوصا آشپزخانه استفاده از به روز ترین طراحی های مربوط به هود و جدیدترین تکنولوژی های اجاق گاز موجود در بازار است. بی شک برای داشتن یک آشپزخانه بی نقص و شکیل عوامل مختلفی نقش بازی میکنند.

کفشور چیست؟ - انواع کفشور های حمام

با انواع کفشور آشنا شوید

در اصل کفشور ها دریچه هایی هستند که توسط آن ها آب جمع شده بر روی زمین به سمت لوله های خروجی فاضلاب هدایت و تخلیه می شوند. در زمان ساخت یک ساختمان سوراخ هایی بر کف بخش هایی از خانه، ساختمان، پارکینگ، بالکن، بام و … تعبیه می گردد که خروجی آبی باشد که حاصل از شستشو، استحمام، آب باران و… است و برای زیباتر شدن شکل ظاهری و تخلیه بهتر آب، کفشور ها را با قطر خروجی و ابعاد مختلف بر روی این خروجی های فاضلاب نصب می کنند.

راه های تمیز و براق کردن فر

چگونه فر را تمیز و براق کنیم؟

محیط داخلی فر در معرض مستقیم با مواد غذایی بوده و اگر از مواد شیمیایی برای تمیزکردن داخل فر استفاده شود، توسط ماده غذایی به بدن ما وارد می شود. به همین علت بنکالا در این مقاله کوتاه قصد دارد، روش های ساده و در دسترس و خانگی بی ضرر را برای تمیز کردن فر ارائه کند تا هم ماده غذایی که در فر طبخ می شود سالم بماند و هم به پوست و سیستم تنفسی فرد تمیز کننده آسیبی نرسد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید فروشگاه

ورود به سایت

هنوز حساب کاربری ندارید ؟