آشنایی با شیرآلات کلار

آشنایی با شیرالات کلار

این شرکت فعالیت خود را از سال ۱۳۸۲ آغاز و موفق به دریافت گواهینامه Iso 9001-2008 جهت مدیریت کیفیت در سال ۸۳ و استاندارد ملی ایران در سال ۸۴ شده است.دریافت گواهینامه های SZUTEST-EN817 جهت صادرات محصولات مورد پذیرش به اتحادیه اروپا و تاییدیه از موسسه اعتبارسنجیThe United Kingdom Accreditation Service ) UKAS) سلطنتی انگلستان از دیگر افتخارات این شرکت می باشد.

شیرالات روکار

بدنه ای یکپارچه از شمش برنج

استفاده از شمش برنج بجای ریخته گری علاوه بر انتخاب روشی پیشرفته در تولید ، که سختی ها ،مشکلات و آلودگی های زیست محیطی روش ریخته گری را به شدت کاهش می دهد ،ایرادات ناشی از ریخته گری های نامطلوب را هم از میان می برد .سنگینی این نوع از شیرآلات کلار بابت شمش برنج یکپارچه ای است که در آن بکار رفته است و همچنین تهیه این شمش ها مجتمع شهید با هنر کرمان و به روش اکستروژن باعث استحکام بیشتر شمش،و دارا بودن سطح مقطعی صاف و یکپارچه میگردد.

پوشش سطح شیر آلات(آبکاری-الکترواستاتیک-PVD)

آبکاری قطعات از دیگر مواردی است که تبحر و تخصص در آن حرف اول را میزند.سطح براق شیر آلات کلار تحت فرآیند پوشش دهی مخصوص به خود توسط پرسنل متخصص در سایت آبکاری شرکت کلار انجام می پذیرد.شیر آلات کروم رنگ ، تحت آبکاری بسیار با کیفیت و قوی (پوشش آبکاری آن ۳۵ تا ۴۰ میکرون می باشد) نسبت به شیر آلات مشابه خارجی قرار میگیرند.شیر آلات سفید رنگ با روش الکترو استاتیک به جهت نوع خاص پوشش و دقت بیشتری که لازم دارند بعد از پاشش مواد در محیط مخصوص به خودشان در کوره پخت قرار میگیرند تا با گذر کردن از مسیر تولید و قرار گرفتن در دستان مشتری لبخند رضایت را برای آنان به ارمغان بیاورند.آن دسته از شیر آلات کلار که در رنگهای طلایی،طلایی مات،کروم مات تولید میشوند علاوه بر آبکاری،تحت روش PVD  پوشش رنگی خود را کامل میکنند.روش مورد نظر یا (Physical Vapor Deposition)از جمله روشهای پوشش دهی به شیر آلات می باشد که مقاوت بیشتری را در برابر سایش ایجاد ،و پوشش سخت تری را به وجود می آورند. همچنین مواد با خواص بهبود یافته بهتری بر روی شیر آلات قرار می گیرند.

نصب آسان

شیر های سینک(ظرفشویی) از جمله جزیره،دوکاره به جهت نصب شرکتی شلنگ های ورودی آب  بر روی شیر آلات(دیگر لازم به مونتاژِ زمان بر شلنگ ها برروی شیر ها نیستید!)و فرایند آسان نصب شیر بر روی سینک به سهولت مورد استفاده قرار میگیرد.

شیرالات کلار و کاهش مصرف آب

در نظر داشته باشید شیر آلات اهرمی (نسبت به شیر های قدیمی که سرعت قطع و وصل کردن آب در آنها زمان بر بود )تاثیر بسزایی در کاهش مصرف آب دارند.در شیر مخلوط های قدیمی از مغزی های واشری استفاده می شد و به علت اینکه معمولا شیر ها بیش از اندازه سفت می شدند و واشر ها از آب بندی می افتادند کارکرد آن ها با ضعف هایی همراه بود.اما شیر آلات اهرمی کلار علاوه بر اهرمی بودن با استفاده از کارتریج مرغوب کِروکس آزمون سالها استفاده ی بدون دردسر رانوید می دهند.

قطعات به کار رفته در شیر آلات کلار

کارتریج شیر آلات کلار تولیدی شرکت Kerox می باشد.لنگی های این شیر آلات، برنجی و آبکاری شده و قالپاق ها از جنس ABS می باشد.شلنگهای بکار رفته در شیر ظرفشویی کلار،مقاوم در برابر فشار آب و جنس آن از PEX مخصوص آب شرب مصرفی است.

پرلاتور شیر هم از نوع درجه یک و در مدلهای گوناگون روی شیر آلات کلار قرار میگیرد. وجود پرلاتور سیلیکونی در بیشتر شیرآلات کلار، خصوصا شیر ظرفشویی باعث میشود تا اگر جرمها محل خروج آب را محدود کردند، با مالش دست بر روی سطح آن مقداری از این گرفتگی برطرف گردد.همچنین در بعضی از مدلها این پرلاتور امکان حرکت محدود به طرفین را دارد.

طراحی بی نظیر علم 

حتما شاهد آن بوده اید که علم ها ی شیر مخلوط بعد از مدتی گردش به چپ و راست از آبندی می افتد و شما را مجبور به تعویض آن میکند.علم شیر های سینک کلار با طراحی ویژه ی خود قابلیت گردش ۳۶۰درجه را بدون هیچ نگرانی برای شما مهیا کرده است.

شیرالات توکار کلار

اگر به تازگی پروژه ی ساختمانی را آغاز کرده اید شیرالات توکار کلار بیشنهاد اول شما خواهد بود. در تناسب قیمت این شیر الات تفاوت زیادی با شیرالات روکار نخواهد کرد اما در برابر زیبایی و دکوراسیون داخلی منزل شما چیزی به دست خواهد آمد که قابل قیاس نخواهد بود…

شیر روشویی لاکچری کلار مدل
شیر دوش کلاسیک کلار مدل فلور
شیر روشویی لاکچری کلار مدل فلور
دوش توکار مدل فلت

فهرست مطلب

اشتراک گذاری مطلب

اشتراگ گذاری در telegram
تلگرام
اشتراگ گذاری در whatsapp
واتساپ
اشتراگ گذاری در email
ایمیل
اشتراگ گذاری در print
چاپ

مقالات مرتبط

انتخاب هود و اجاق گاز

انتخاب آگاهانه هود و اجاق گاز

یکی از مهمترین ابزار های یک طراح دکوراسیون مزل و مخصوصا آشپزخانه استفاده از به روز ترین طراحی های مربوط به هود و جدیدترین تکنولوژی های اجاق گاز موجود در بازار است. بی شک برای داشتن یک آشپزخانه بی نقص و شکیل عوامل مختلفی نقش بازی میکنند.

کفشور چیست؟ - انواع کفشور های حمام

با انواع کفشور آشنا شوید

در اصل کفشور ها دریچه هایی هستند که توسط آن ها آب جمع شده بر روی زمین به سمت لوله های خروجی فاضلاب هدایت و تخلیه می شوند. در زمان ساخت یک ساختمان سوراخ هایی بر کف بخش هایی از خانه، ساختمان، پارکینگ، بالکن، بام و … تعبیه می گردد که خروجی آبی باشد که حاصل از شستشو، استحمام، آب باران و… است و برای زیباتر شدن شکل ظاهری و تخلیه بهتر آب، کفشور ها را با قطر خروجی و ابعاد مختلف بر روی این خروجی های فاضلاب نصب می کنند.

راه های تمیز و براق کردن فر

چگونه فر را تمیز و براق کنیم؟

محیط داخلی فر در معرض مستقیم با مواد غذایی بوده و اگر از مواد شیمیایی برای تمیزکردن داخل فر استفاده شود، توسط ماده غذایی به بدن ما وارد می شود. به همین علت بنکالا در این مقاله کوتاه قصد دارد، روش های ساده و در دسترس و خانگی بی ضرر را برای تمیز کردن فر ارائه کند تا هم ماده غذایی که در فر طبخ می شود سالم بماند و هم به پوست و سیستم تنفسی فرد تمیز کننده آسیبی نرسد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید فروشگاه